duminică, 9 octombrie 2011

Zile de iarna

Mi-as dori sa fim acum impreuna,
Sa te tin mereu de mana,
Sa te strang in brate cum nimeni n-ar putea,
Sa sti ca nu te pot inlocui cu altcineva.

As vrea sa dormi pe pieptul meu,
Sa ma alinti cand imi e mai greu,
Sa ma trezesc cu tine in brate dimineata...
Si sa simt ce frumoasa e viata.

Vreu sa stam sa privim cum ninge,
Sa nu stimti cum frigul te-a tince,
Nu poti cumpara ca-ti pot eu oferi,
Pentru mine banii sunt doar simple harti.

As vrea sa ne jucam ca doi copii in zapada...
Si apoi sarutului sa ne lasam prada,
Sa lasam in urma uratele amintiri...
Si sa le acoperim cu petale de trandafiri.

2 comentarii:

  1. e foarte frumoasa poezia ... stii sa faci zilele de toamna rece mai dulci, si zilele de iarna dura sunt multe mai calde alaturi de tine si soaptele tale de iubire imi fac inima sa-ti-o dau:):*

    RăspundețiȘtergere