vineri, 7 octombrie 2011

Printre stele

Ma pun sa dorm si nu mi-ai spus noapte buna,
Dar imi doresc sa te tin la infinit de mana,
Imi doresc sa fiu aproape de sufletul tau,
Pentru ca stiu,cat a fost de rau.

Stau si privesc stelele in noapte...
Si imi doresc sa te simt aproape,
Sa te sarut pe ploape si sa iti spun noapte buna,
Sa adormim amandoi inveliti de luna.

Acum sufletul zboara printre stele...
Si nu mai vrea sa ai stearga nimeni lacrimile,
Te vrea pe tine si nimic mai mult,
Poate doar inima ta imprumut.

Oare poti tu imblanzi o inima de leu?
Care sa inrait de atat de mult greu,
De ce plange acum inima mea?
Cred ca plange,ca nu esti langa ea.

Un comentariu:

  1. o replica foarte frumoasa la poezia mea ...
    nu-ti pot promite lucruri pe care as putea sa nu le indeplinesc, iti pot oferi tot ceea ce eu am mai bun si sa-ti alin suferinta cu dulcea ungere a cuvintelor mele

    RăspundețiȘtergere