duminică, 2 octombrie 2011

Cum as vrea sa mor

As vrea sa mor singur si uitat de lume...
Si pe seama mea sa se faca numai glume,
Nu vreu sa planga nimeni dupa mine,
Ca nu au pentru cine.

Vreau doar atat;un trandafir pe pieptul meu,
Sa imi aduca aminte de zilele cand mi-a fost greu,
Vreau sa ma arda in focuri fara de culoare...
Si sa ma arunce noaptea in mare.

Vreau sa vad la final stand la capul meu,
Numai persoanele care au stat si cand imi era greu...
Si sunt numai 3 la numar,
Mama,Camy si Ema singuri care m-au tinut de umar.

Acum imi curge o lacrima pe obraz...
Si parca o vad pe Ema din cer cum ramane fara glas,
Parca o vad pe Camy cum plange fara rost...
Si pe mama o vad amintindu-si tot ce-a fost.

2 comentarii:

  1. Cu poezia asta, practic mi-ai citit gandurile ... asa ma gandeam si eu ca as vrea sa mor ...
    e foarte deosebita ... si exprima un adevar : atunci cand murim, vrem sa avem in jurul nostru doar cei dragi noua si atat :)

    RăspundețiȘtergere
  2. extraordinara asta... bravo.... profunda si adevarata ..

    RăspundețiȘtergere