vineri, 21 octombrie 2011

Visul meu

Ma gandesc in noapte unde esti?
Nu vrei sa-mi soptesti povesti?
Ma rog sa vi si discret sa-mi zambesti,
Ce dor iti e,atunci cand iubesti.

Sufletul meu pierdut,ascuns in noapte,
Ce a colindat pe rand stelele toate,
Sa oprit la tine si acum nu vrea sa plece...
Spunan-d ca noptea fara tine e trista si rece.

Imi aduci mereu zambetul pe fata...
Si vreu sa te vad zambind in fiecare dimineata,
Fara tine e doar gheata,e un pustiu inghetat,
Dar cu tine sufletul meu e cald si curat.

Vreu sa te strang in brace si sa te sarut...
Sa-ti soptesc la ureche ca te iubesc mult,
Sa lasam noaptea sa ne inveleasca pe amandoi,
Pierduti printre asternuturi moi,doar noi.

Un comentariu:

  1. si uneori ma intreb ce as face eu acum daca nu te-as fi intalnit ... ma intreb prin ce colturi obscure as fi umblat, fara sa fi stiut de exista ta ... vreau sa fiu inima ta, sa fiu ceea ce sufletul tau mic are nevoie :*>:D<

    RăspundețiȘtergere