duminică, 16 octombrie 2011

Mereu in sufletul meu

Au fost fapte ce-au cazut ca blesteme,
Poate de asta m-am maturizat inainte de vreme,
Acum le vad ca un ajutor divin,
Desi amintirea lor nu imi aduce nimic sublim.

Daca nu erau ele,nu erai  nici tu,
Sa vi acum si sa imi mangai sufletul,
Daca nu treceai prin rau nu dadeai de mine,
Dar orce fapta rea are in ea si bine.

M-ai invatat din dou sa zambesc,
Sa traiesc si pentru asta iti multumesc,
M-ai incalzit in noptile foarte reci,
De asta nu vreu de langa mine sa pleci.

Stau si ma gandesc la ochii tai in noapte,
Ma uit pe cer si ai simt aproape,
Desi esti departe,esti in sufletul meu...
Si acolo vei ramane mereu.

Un comentariu:

  1. ai ajuns la concluzia mea ... orice rau are ceva bun in el :):*>:D< si imi place ca esti matur>:D<:* si imi place ca poti sa zambesti frumos acum:*:)mai ales cu mine:*>:D<

    RăspundețiȘtergere