vineri, 28 octombrie 2011

Pe aripi de foc

Intr-un haos de ganduri si sentimente,
Nici fapturile divine nu mai sunt perfecte,
Se gasesc defecte doar din egoism si interes,
Ma bucur ca eu cu tine mergem in alt sens.

Pentru tine as smulge si aripa unui inger,
Sa te stiu langa mine,doar atat iti cer,
Sa ma ti in bratele tale prin ploi si ger,
Vreau sa fi al meu frumos inger.

Purtat printre vorbe dulci pe aripi de foc,
Ce fac ca in viata mea o alta fata sa nu-si gaseasca loc,
Parca lipsit de noroc,nu-ti pot saruta buzele fierbinti,
Inconjurat de atatea persoane cu inchise minti.

Vreau sa te simt,sa te ating,sa te sarut usor,
Sa stam ca doi copii,povestind intinsi pe covor,
Simt ca zbor,cand simt prezenta ochiilor tai,
De un albastru pur,in care vad altii cu tine cat au fost de rai.

2 comentarii:

  1. "Vreau sa te simt,sa te ating,sa te sarut usor,
    "...un vers destul de tentant....

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am ce sa spun :*>:d< versurile urmatoare vor spune ele in locul meu
    http://www.youtube.com/watch?v=-Qo_o7sYeDI

    RăspundețiȘtergere