sâmbătă, 22 octombrie 2011

Suflet de copil

Suntem amandoi sub acelasi cer,
Dar vreu sa te tin de mana,atat sper,
Suflete de copii ratacite in noapte,
Stim amandoi ca singuri nu se poate.

Am ratacit destul pe al vietii drum,
Vrei sa ne ratacim impreuna prin fum?
Sa facem amintirile pierdute in trecut...
Si sa ma auzi soptind te iubesc mult?

Vrei sa-mi luminezi de acum in colo viata?
Vrei sa te trezesti pe pietul meu dimineata?
Sunt intrebari la care numai tu poti da raspuns...
Eu ma multumesc cu tine,imi e de ajuns.

Pentru mine esti copila cu inima de argint,
Pe tine nici macar nu vreau sa te mint,
Vreao doar sa ma iubesti si sa te iubesc,
Pentru mine e de ajuns,cat traiesc.

2 comentarii:

  1. adorm cu tine in gand, te port in mintea mea, esti parte din fiinta mea ... si vreau iubirea ta, inima ta, sa-ti acopar sufletul cu al meu suflet, sa fim o persoana cu acelasi suflet, minte, iubire :*>:D<

    RăspundețiȘtergere