duminică, 9 octombrie 2011

Inceputul unei povesti frumoase

Vorbesc cu tine de parca ar fi ultima oara...
Si vreu sa te astept zambind in gara,
Vreu sa vi si sa te strang la piept...
Si mai vreu ca de atunci timpul sa se scurga incet.

Incerc incet sa trec peste toate,
Dar tu sigur nu esti rupta din realitate,
Esti un vis frumos ce nu as vrea sa se sfarseasca,
Cat as vrea ca toata lumea ca mine sa iubeasca.

Sunt zile scurte si nopti prea lungi...
Si simt ca la inima mea vrei sa-jungi,
Vreau sa uit de tot si sa fim numai noi doi,
Fara reprosuri,probleme,numai noi.

Esti un inger ce-ai pasit incet in raiul meu...
Si sper ca aici sa ramai mereu,
Sper sa fie totul bine spre viitor...
Si sper sa stam intinsi o vesnicie pe covor.

3 comentarii:

  1. nu ai putut spune toate astea nici mai bine ca mine:)
    ma bucur ca ai putut sa scrii in versuri cu rime ceea ce eu niciodata nu as fi putut scrie:)
    printre vanturi si ploi vom ramane impreuna, caci cand iubirea e mare nu o invinge nimic

    RăspundețiȘtergere
  2. minunathe versurile tale....ai vzt k si eu pot scrie versuri...dar nu ma pasioneaza dar knd citesc niste poezii frumoase ma simth bne

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu..."Incerc incet sa trec peste toate,"...glumeam.....e o poezie foarte frumoasa....

    RăspundețiȘtergere