joi, 27 octombrie 2011

Viata mea

M-am nascut intr-o familie nu prea normala,cu o mama fara aparare si un tata violent.

Apoi 13 ani din viata mea au continuat numai asa.
Dupa ce mama a divortat eu am ramas inchis in mine.

Mi-am creat blogul si aici in versuri si proza mi-am mai inveselit viata.
Am avut mai multe relatii,dar una a fost cu totul speciala si sa terminat rau si m-a lasat trist ca inainte.

Apoi mi-am scurs sufletul iar pe blog.
Un am am stat cu gandul numai la ea si la ochii ei,imi era foarte dor de ea.
Dupa asta sufletul meu m-a parasit si mie nu imi mai pasa de nimeni si nimic.
Fara sa stiu,acolo undeva,sufletul meu pereche isi scria durerea tot pe un blog asemanator.
Mai tarziu am descoperit blogul care imi dadea o senzatie ciudata la fiecare postare citita.
Apoi fara prea mult curaj si incredere am lasat id meu pe blog si asa am cunoscu-to pe ea.
Am tot discutat si am aflat ca si ea ca si mine a fost de multe ori pe marginea prapastiei.
Am vazut ca ne potrivim si nu a fost nevoie de nici o intrebare sa stim ca suntem impreuna.
Si acum sper sa fie cu mine si dupa ce ne vom duce printre stele.
Asta e viata mea cu bune cu rele,fara amanunte,doar spusa in mare.
Si sper ca sufletul meu pereche sa fie langa mine pentru tot deauna.
Si mai sper ca totul sa fie bine.

3 comentarii:

  1. imaginile au inlocuit cuvintele si au vorbit in locul lor ... imi place modul cum ti-ai spus povestea vietii in cuvinte simple dar adevarate si imaginile sunt graitoare de la sine.
    uneori, chiar ca crezi ca flacara sperantei este tot mai mica si in curand se va stinge. atunci se intampla cate o minune si soarele rasare iar in viata noastra si ne rasfata cu razele lui ...
    si cum scriam si eu pe blogul meu, cand noaptea neagra pare ca nu se mai sfarseste, atunci inseamna ca in curand vor veni zorile ... si daca vin zorile, inseamna ca ne vor mangai florile:):*

    RăspundețiȘtergere
  2. "tot ce pot sa spun este ca scrii minunat...esti unic...special...cu sentimente simple dar atat de minunate..!"

    RăspundețiȘtergere
  3. adevarat ce ai scris:)

    dar ai omis ceva ca inca ti la mine si tiai dori sa ma schimb sa fiu acea fata care tiai dori tu.. dar pt ca nu e asa tu tiai gasit pe alcineva care incearca sa imi tina locu, dar niciodata no sa ma inlocuiasca asa cum sunt tot mai ti la mine..

    dar sti ca imi e dor de tine si am incercat sa mai readuc ceva la viata dintre noi 2, dar se pare ca monica ma inlocuit mai bn decat pare/ sau asta areti tu... nu vreau sa ma bag intre voi asa ca ar fi bine sa sti ce vrei incontinuare...

    gandestete si alge ce crezi ca e mai bn..:)

    RăspundețiȘtergere