joi, 6 octombrie 2011

Pentru o fata speciala

Imi pare rau cand trebuie sa pleci la culcare,
Tu ai aduci inimi mele un strop de alinare,
Cand sunt fara culoare apari tu in viata mea...
Si schimbi tot numai cu privirea ta.

Iubirea e un cuvant mai putin inteles,
De asta defilez cu sufletul toples,
Sunt sincer si asa vreu sa fiu mereu...
Si mai vreu sa vedem impreuna un curcubeu.

Acum iti trimit o stea sa iti sopteasca la ureche,
O poveste de dragoste veche,
Spusa candva de poetul batran din mine,
Ce face totul sa para usor si bine.

As vrea ca luna sa ne inveleasca in argint,
De atatea ori,de cate am scriu eu ce simt,
Esti sincera curata si asta respect din tot sufletul...
Si as vrea sa iti vad o data zambetul

2 comentarii:

  1. e foarte frumoasa poezia si emotionata :) imi place ca e simpla in cuvinte, dar bogata in emotii care te ating la inima:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. sti k imi place...si astha

    RăspundețiȘtergere