luni, 24 octombrie 2011

Lacrimi de iubire

Stau mereu cu gandul numia la tine,
Fara tine,langa mine,nu imi e bine,
Ichid ochii si vad numai chipul tau,
As vrea sa te tin in brate la bine si la rau.

Imi e dor de tine atat de mult...
Si nici macar nu te-am vazut,
Dar sufletul meu te vrea zi si noapte,
In viata mea nimic nu o sa te dea la oparte.

Te iubesc mult si vreu sa-ti sterg lacrimile,
Sa lasam in spate toate amintirile,
Sa stau pierdut in ochii tai ca marea,
In care zi de zi imi gasesc alinarea.

Vreau sa iti aud vocea,sa varbim iar,
Nu vreau ca timpul sa se scurga in zadar,
Daca as putea,as fi in bratele tale,
Sa-ti sarut buzele ca niste petale.

2 comentarii:

  1. mereu mi-au placut postarile insotite de imagini.....o schimbare foarte frumosa...app...

    RăspundețiȘtergere
  2. pui. imi plac pozele. sugereaza ceea ce tu exprimi in cuvinte si fac ca poeziile si versurile si postarile sa aiba o nota speciala... sa ramana adanc intiparit in memoria cititorului o parte din imaginatia ta, o parte din imaginile care tie iti veneau atunci cand scriai poezia :):*
    frumoasa poezia deosebita:*>:D<
    vrei iar sa vorbim :D iar iti vine factura kilometrica la tel ;)):)

    RăspundețiȘtergere