miercuri, 19 octombrie 2011

Printre soapte

Vreu sa te simt aproape in fiecare noapte...
Si vreu sa te sarut incet pe ploape,
Vreu sa iti simti buzele moi,
Cand suntem goi,doar noi doi.

O sa te alint usor,cu miscari fine...
Si-o sa te tin aproape de mine,
Sa-ti soptesc,ca te iubesc la ureche...
Si ca tu esti singura mea pereche.

Sa ne jucam ca doi cupii in ploaie,
Sa nu ne pese ca problemele curg siroaie,
Acum vreu sa te aud cum respiri usor...
Sa te misti de parca am plutii pe-un nor.

Sa adormi obosita pe pieptu meu...
Si eu sa stau sa te privesc mereu,
Dimineata vine sa ne inveleasca pe amandoi,
Cu zambete si saruturi noi.

4 comentarii:

  1. foarte placut si interesant :x ai spus in versuri ceea ce eu am scris in proza ... e ca un amurg de vara ce iti invaluie inima in splendoare :X:X
    frumos:*

    RăspundețiȘtergere
  2. O noua poezie reusita:) Apreciez persoanele ce au aceasta imaginatie de a scrie poezii atat de placute.

    RăspundețiȘtergere
  3. scri din ce in ce mai frumos .. bravo :*

    RăspundețiȘtergere