vineri, 7 octombrie 2011

Prin ploaie

Imi amintesc cum mergeam prin ploaie...
In timp ce problemele curgeau siroaie,
Asteptam si eu o raza de soare,
Da viata ma lovea si dadea foarte tare.

Imi spuneam de mii de ori nu plange,
Dragostea si sinceritatea mereu infrange,
Dar am ajuns un neadaptat,printre mincinosi,
Nu trebuie sa iesi printre ei ca de la distanta ai miros.

Acum viata parca mi-a trimis un zambe discret,
A trimis-o pe ea fara de defect...
Si face sa para totul din rau atat de perfect,
Chiar e fara de defect.

In fiecare zi imi aduci un zambet sincer...
Si sper sa fi si cu mine acolo in cer,
Sa imi arati cat de buna a fost viata,
Chiar daca ma trezeam trist dimineatza.

2 comentarii:

  1. sper ca si gandurile mele sa se adune azi ... si sa-ti arat ce vroiam sa zic eu azi, ce se aseamana cu ceea ce ai scrisu tu

    RăspundețiȘtergere