miercuri, 12 octombrie 2011

Unde esti?

Acum sufletul meu plange dupa tine,
Nu stie daca iti e rau sau bine,
Nu stiu ce faci,unde esti si asta doare...
Cand nu vad zambetul tau ca o floare.

Am fost aici si te-am asteptat mult,
Dar nu ai venit,poate nu ai putut,
Nu ai venit sa imi spui noapte buna...
Si sa imi ti sufletul trist de mana.

Inca te astept si poate o sa vi azi,
Poate o sa apari de dupa verzii brazi,
Poate o sa fim mereu impreuna...
Si o sa stam sarutandu-ne sub clar de luna.

Nu am vorbit o zi si deja imi e dor,
Nu stiu ce sa fac,fara tine simt ca mor,
Nu mai am putere,nu mai exist,
Fara tine sufletul meu va ramane trist.

4 comentarii:

  1. se mai intampla ca persoana de langa noi sa nu poata fi langa noi, dar asta nu inseamna nu mai tine la noi. e doar o chestiune de timp pana cand ea va fi iarasi langa noi:):X:*

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place....si cu fiecare poezie p kare o citesk simt un sentiment

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt unele persoane pe care nu le vedem desi sunt langa noi...intrebarea corecta este....."de ce nu le vedem?"

    RăspundețiȘtergere