luni, 3 octombrie 2011

Privirea ta

Privirea ei mereu imi sopteste ceva,
Mereu imi sopteste ce vrea inima,
Poti sa minti,dar nu ma poti mintii pe mine,
Pentru ca nimeni nu te cunoaste asa de bine.

E destul o privire si deja stiu ce vrei,
Pe mine nu ma poti mintii ca pe ei,
Eu simt ca iti e greu chiar si acum,
Cand noi suntem pe un lung drum.

Mereu ceva ne-a legat fara sa stim,
Probabil e faptul ca sincer ne iubim,
Probabil suntem facuti unul pentru celalalt,
Poate de asta mereu ne-am impacat.

Stau noptiile si ma gandesc la noi,
Cate ne-au incercat,printre atatea ploi...
Si imi amintesc cu drag si acum zambetul tau,
Dupa ce te iertam cand faceai ceva rau.

3 comentarii:

  1. foarte romantic :X:)
    sper ca domnisoara careia ii dedici poezia sa ti aprecieze gestul pe masura :) pentru ca se vede ca scrii din inima si cu multa dragoste :)

    RăspundețiȘtergere
  2. oooo....bravo....si mai te plangeai de lipsa(a stii tu ce)....intradevar...fata la care te referi e cu siguranta foarte norocoasa.....

    RăspundețiȘtergere