luni, 17 octombrie 2011

Aripi pierdute

Stau zambind dimineata pe ferestra...
Si ma gandesc uimit la relatia noastra,
Nu ne-am vazut,dar deja te plac mult...
Si deja mi-ai luat inima imprumut.

Aripile rupte tu mi le-ai legat...
Si incet de amintirea ei m-ai dezlegat,
Aceasi ochii,aceasi privire frumoasa,
Deabea astept sa te vad cu mine in casa.

Acum tu mi-ai dar aripi sa pot zbura,
Pana la tine,sa ma poti visa,
Tu ai scris versuri in cenusa inimi mele...
Si eu doar ma folosesc de ele.

Viata a fost rea cu noi,da nu-i nimic,
Speram la binde de cand eram mic,
Acum daca esti langa mine poate sa fie orce,
Cu tine langa mine orce imi place.

3 comentarii:

  1. toti cautam fericirea si prea putini realiza ca fericirea este drumul....

    RăspundețiȘtergere
  2. aseara, cand vroiam sa adorm si gandeam la tine, miam amintit un citat care mi-e imi place foarte mult si este in ton oarecum cu poezia ta : ,,Iubesti întâi din mila, din îndatorire, din duiosie, iubesti pentru ca stii ca asta o face fericita, îti repeti ca nu e loial s-o jignesti, sa înseli atâta încredere. Pe urma te obisnuiesti cu surâsul si vocea ei, asa cum te obisnuiesti cu un peisaj. Si treptat îti trebuieste prezenta ei zilnica. Înabusi în tine mugurii oricaror altor prietenii si iubiri. Toate planurile de viitor ti le faci în functie de nevoile si preferintele ei. Vrei succese ca sa ai surâsul ei."
    e cel mai frumos citat de dragoste. parerea mea.cel putin din literatura romana :):*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru poezie! Chiar reusita...

    RăspundețiȘtergere