duminică, 9 octombrie 2011

Langa tine

Stiu ca e greu,dar acum sunt langa tine,
Sti ca impreuna vom face din rau bine,
Sti ca lupta e mult mai soara in doi...
Si nu o sa las nimic sa intervina intre noi.

Am trcut prin ploi si am mers mai departe,
Cu tot ce stiu pot scrie o carte,
Dar poate nu e momentul sa scriu acum,
Pentru ca suntem impreuna pe acelasi drum.

Prin ploi,fum si ceata mereu am ratacit,
Dar acum de tine m-am lovit,
Ai iubit,ai suferit si ai trecut peste,
Acum e un nou inceput,o noua poveste.

Am fost singuri mereu pe al vietii drum,
Te-am cautat o viata si acum nu stiu ce sa spun,
Parca sunt nebun cand vad cat de dura e viata,
Dar iti promit ca o sa fie bine cand te trezesti dimineata.

Un comentariu:

  1. imi place sa cred ca viata e noua cu fiecare zi, cu fiecare rasarit de soare, cu fiecare raza de lumina ce ne scalda privirea si mintea, incerc s privesc dincolo de orizonturi, departe in zare ca sa stiu ca viata are si frumoasa culoare ...

    RăspundețiȘtergere