miercuri, 12 octombrie 2011

Satul de falsuri

Imi pare rau ca sa terminat o prietenie,
Dar in felul asta eu nu vroiam sa fie,
Nu suport cand cu mine vorbesti ceva...
Si altcuiva ai spui total altceva.

Eu iubesc,traiesc,zambesc si respect,
Adevarul,chiar daca nu e uneori corect,
Nu-s fara defect dar sunt tot aici...
Si stiu cat de greu e sa te rigici.

Te-am respectat si cu sufletul te-am ascultat,
Pentru ca nu imi pasa in trecut ce sa intamplat,
Nu cred ca marit sa fiu acuzat,vinovat.
Chiar daca uneori pareri in picioare am calcat.

O iubesc pe Monica chiar daca e departe,
Pentru ca mi-a fost mereu aproape,
Prin vorbe,gesturi si fapte,
Eu cred ca fara ea o sa am lacrimi pe pleoape.

2 comentarii:

  1. prieteniile nu se rup decat atunci cand unul dintre prieteni il "ignora" pe celalalt....pacat ca renunti la cei care tin la tine cu atata usurinta...

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoasa poezia. partea mea preferata e ultima strofa, in special primul vers. sper sa ti fiu mereu aproape si sa pot intra in fiecare seara pe mess.
    incerc sa ti fiu aproape in fiecare zi atat cat ne permite distanta ...

    RăspundețiȘtergere