sâmbătă, 15 octombrie 2011

Trandafirul iubiri

Vreu acum un trandafir de rosu intens,
Vreu soapte care doar pentru mine au sens,
Vreu foc,liniste si pe tine toate la un loc...
Pana cand inima nu o sa mai bata deloc.

Vreu amintiri cu tine printre trandafiri,
Vreu sa uit total de celalalte iubiri,
Nu vreu dezamagiri sau sa pleci de langa mine,
Pentru ca fara tine nu imi e bine.

Faci parte din mine si asta uneori,
Imi aduce cei mai ingrozitori fiori,
Ca o sa pleci si o sa rupi din inima mea...
Si nimeni no s-o poata alina.

Iubesc ochii tai de un albastru pur,
Daca nu vrei sa fi a mea,o sa te fur,
Jur,inca un refuz nu mai pot sa indur,
Pentru tine sunt in stare moarte in fata sa o injur.

Un comentariu:

  1. tradafirii nostrii:X ce bine imi pare ca ne plac la amandoi, sunt foarte frumosi:):* mie dor de tine>:D< poezia asta ma facut sa-mi doresc sa te vad, sa te ating, sa te mangai, sa fim doar noi doi :X>:D<:*

    RăspundețiȘtergere