joi, 20 octombrie 2011

Nopti calde

Nu esti langa mine,dar te simt aproape,
Cand inchid ochii te vad zambind in noapte,
Chiar daca esti departe,esti in sufletul meu...
Si acolo imi doresc sa ramai mereu.

In vorbele tale imi gasesc alinarea,
Vocea ta dulce imi alunga supararea,
Tu esti culoare si a sulfetului lumina,
Cand se lasa a noptii cortina.

Gandul ca esti departe incet ma omoara,
Rupe din mine cate putin in fiecare seara,
Vreu sa te strang in brate si sa te sarut,
Ca fara sa-mi spui mi-ai luat inima imprumut.

As vrea acum sa stai pe pieptul meu,
Sa ma saruti si sa-mi spui ca nimic nu-i greu,
Sa stam doar noi si in fereastra soarele,
Ce incet ne saruta picioarele.

Un comentariu:

  1. pui, distanta fizica dintre noi e o chestiune de moment :) rabdarea e importanta:):* zilele sunt mai frumoase impreuna cu tine. toamna nu mai e asa de rece si de lunga cand sunt cu tine.

    RăspundețiȘtergere