sâmbătă, 2 iulie 2011

Pentru tot eu sunt vinovat

Pentru florile pe care nu le-ai primit,
Pentru stelele ce noaptea in par ti-ampletit,
Pentru visele ce inca nu ti sau implinit,
Pentru iubirea ce-n dar ti-a venit.

Eu,numai eu sunt vinovat.

Pentru vorbele dulci ce nu le-ai rostit,
Pentru stelele de pe cer care ne-au iubit,
Pentru ochii tai care mai sunt umeziti,
Pentru cei care eram aproape de Sfinti.

Eu,numai eu sunt acum vinovat.

Pentru cluipele de amor ce nu le-am trait,
Pentru zilele in care ploaea ne-a unit,
Pentru sufletul ce cu dragoste ti l-am daruit,
Pentru ochii tai ce mult i-am iubit.

Eu si numai sunt vinovat.

Pentru zilele in care in bratele mele stateai,
Pentru serile cand cu sinceritate zambeai,
Pentru datile in care sufletul ti-l alinai
Si pentru zilele in care tu ma inselai.

Eu,numai eu acum sunt vinovat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu