miercuri, 6 iulie 2011

Iubiri de o vara

Era o zi calda de vara,
Cand ne-am cunoscut in scara,
Cand mi-ai spus "ce frumos zambesti",
Iar eu "stiu ca acum ma doresti".

De multe ori ploaea calda ne-a unit,
Ai fi stat la mine in brate la nesfarsit,
Acum toate au trecut lasand numai scrum,
De tutun ca eu am ales un alt drum...

Acum in bratele mele sta altcineva,
Si nu imi aduc aminte nici de umbra ta,
Aud de tine numai cand ai probleme,
Si cand incerci sa imi schimbi prieteni in hiene.

Respectul se castiga numai muncind,
Numai trudind si nu ca tine mintind,
Imi pare dar esti un caz pierdut in ceata,
Tu nu ai pentru ce sa te trezesti dimineata.

Iubirea e un senitiment subluim,
Ce ma ajuta sa ma afirm,
Ce ma ajuta ajung unde vreu,
Si socoteala nimanui nu dau.

E dureros stiu ca le citesti,
Stiu ca iubesti,stiu ca te feresti,
Dar nu poti ca tentatia e prea mare,
Dupa oameni adevarati ce raman in picioare.

Nu imi pasa ce spunea lumea sti bine,
Ca mine vezi numai in filme,
Dupa scenarii bine stabilite,
De persoane uimite,de multi mintite.

Uite ca acum stau acolo in vale,
Si veghez nestins ca flacara de lumanare,
A ramas acelasi loc si acelasi pom,
La fel cum eu am ramas acelasi om.

Cand vorbesc de noi nu simti mangaiere,
Nu mai simt placere,doar o mica durere,
Las timpul incet incet sa treaca,
Si imi las sufletul plutind intr-o barca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu