sâmbătă, 2 iulie 2011

Ochii ei

Acum stau si privesc cum ploua afara,
Privind la iubirea ce a inceput sa moara,
Asteptand sa ai vad ochii frumosi,
Sa ma sarute fara nici un repros.

As vrea sa o pot strange la piept,
Sa simt cum cum ura se stinge incet,
Sa o vad o data sincer zambind,
Acum o vad mintind si fals iubind.

Ma uit la cer si imi tot pun o intrebare,
Nu te-am iubit destul?sau oare,
Nu ti-am oferit ce ti-ai dorit?
Te-am mintit sau pe altcineva am iubir.

Ochii ei ce ma privesc acum cu ura,
Acum ceva timp nu se uitau la toti in gura,
Se uitam in ochii mei stiind ca nu mint,
Stiau pana unde ma intind si ce simt.

Nu stiu daca acum mai are respect,
Dar stiu ca se duce si ala incet incet,
Nu ma mai poate in ochi privi,
Stie ca nu ma poate minti,numai iubi.

Imi pare rau ca am gresitu si eu,
Sti bine ca am ramas un derbedeu,
Calculat ce isi masoara absolut tot,
Greseala cateodata isi mai face loc.

2 comentarii: