sâmbătă, 25 iunie 2011

Un vis

Incerc de atata timp sa fac ceva cu imaginatia mea,pot scrie poezi,cantece,versuri,rime si pot canta hip-hop.Visul meu a fost sa devin un canteret dar fara sustinerea nimanui nu pot face absolut nimic,desi am incercat chiar nu am nici o posibilitate sa pot face ceva cu darurile pe care Dumnezeu mi le-a dat.Imi pare rau da tre sa spun ca visul meu s-a facut scrum.Poate ca intr-o zi o sa citeasca cineva blogul meu si o sa spuna "Ba baiatu asta chiar are talent",dar inafara iubitelor mele ce le compuneam mereu versuri toti mi-au spus ca asta nu o sa imi ajute la nimic.Profesoara mea de romana mi-a spus o singura data ca mi-a citit blogul si daca pot face cateva poezi pentru revista scolii ca de o perioada nu se mai vinde si ar vrea sa dea elevilor putin din imaginatia mea.Am compus nu am spus nu speram ca e un inceput,dar nu a fost sa fie revista sa vandut eu am scris 5 poezi,doar una a fost postata in revista si urmatoarele 4 au fost in editile care urma.Apoi am aflat ca o fetita din scoala imi lua poeziile de pe blog si le videa elevilor pentru note mari la romana.In fine acum sunt in germania unde darul meu special nu are nici o valoare.Am postat acest text pe blog neavand nici un cititor fidel sper ca intr-o buna zi sa am si eu voturi si comentari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu