duminică, 24 iulie 2011

Satul de toate

Cand vine vorba de ajutor,
Iti amintesti ca de mine ti-a fost dor,
Iti amintesti cat de mult ma iubeai...
Acum eu imi amintesc cat ma inselai.

Daca am vrut sa fac cumva sa fie bine,
Nu ai vrut ca nimeni sa fie mai bun ca tine,
Nu ai vrut ca noi sa fim odata egali,
Si imi aduci aminte cand eram scolari.

Nu mai vreu absolut nimic de la tine,
Tot ce imi poti da nu miroasa a bine,
M-am saturat sa aud ca nu mai conteaza,
Acum si daca ar conta nu ma intereseaza.

Totul sa terminat nu o sa ma mai ai niciodata,
Si pentru toate Cel de Sus o sa-ti dea o plata...
Macar o data sa ascult de tine si sa fac cum ai vrut,
Sa te las in spate si sa te uit.

Asta e pentru Ema,acum daca nu mai sicur nu asi da seama.Ai ajuns prea ipocrita si prea inganfata sa iti dai seama de tot ce a fost si poate de ce a mai ramas si toate astea ma ajuta pe mine sa uit mia repede de tine si sa te las in spate fara nici un regret sau fara nici macar un resentiment.Multumesc ca mi-ai spus ce sa fac si cum ai spus tu e mai bine sa te uit;cat tie nu iti pasa altceva nu am de facut.Viata merge inainte si nu stau sa te astept pe tine sa iti dai seama ca a fost important sau nu.Mai am multe de spus dar sigur te vor deranja toate,pentru ca sti cum se spune adevarul doare deci prefer sa inchei aici..................................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu