miercuri, 13 iulie 2011

Suflete pierdute

Am sufletul pierdut departe in zare,
Intr-o lume parca fara nici o culoare,
Vazand cum se sting ingeri in spitale
Si pe mame cum rad fara onoare.

Acum ne strangem ca lupii in haita,
Ca sa suprevietuiesti iti vanezi prada,
Nu te fa ca nu sti,e fraieru de dupa bloc,
Acolo unde numai adevaratii lupi au loc.

Porci din partid iti eau tot ce ai
Tu vrei sa parasesti al tarii plai,
Ca aici dai in cap ca sa traiesti...
Loc nu ai sa mai muncesti sau sa iubesti.

Acum dracii joaca in Catedrale,
Preotii sunt adevarati demoni dupa parale,
Parca nici Dumnezeu nu te mai ajuta...
Cand stau fiarele in noapte la panda.

Stau de veghe ascuns in noapte,
Vad si eu si Dumnezeu durele fapte,
Acolo am crescut printre golani...
Si iti spun ca oameni fac orce pentru bani.

Nu mai am sansa sa imi iubesc perechea,
Nu mai am putere sa mai aplec urechea...
La toate minciunile cum a facut ea,
Imi pare rau dar o voi iubi numai pe ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu