vineri, 29 iulie 2011

O sa ma pierzi

Eu te-am inteles de atat de multe ori,
Doar ochii mei iti aduc in inima fiori,
Dar tu ai ales sa ai uiti asa usor,
Cand defapt dupa ei multe fete mor.

Multe fete vor sa fie acum cu mine,
Nu arat rau sti asta poate si prea bine,
M-am schimbat numai pentru tine,
Recunos si nu imi e niciodata rusine.

Mai e putin si ma vei pierde complet,
Dragostea si sufletul meu se sting incet,
Nu le poti minti si nici insela cumva...
Ca o sa suferi tot din vina ta.

Pot merge mai departe nu e nimic nou,
Asteptam de la tine un mic cadou,
Se pare ca ai uitat parfumul si latisorul meu,
Eu nu am uitat chiar daca mi-a fost greu.

Cred ca ai uitat sau cel putin ai vrut sa uiti ca mi-ai promis ceva cadou de ziua mea,se pare ca nu te tii de cuvand si chiar nu imi place asta,sti ca eu sunt om de cuvant si nu un mincinos cum ai spus tu.De atunci de mult inca mai astept sa imi vina ce mi-ai promis si ai promis ca le trimiti nu ca o sa vin eu dupa ele cum vaci de obicei.2 lucruri mi-am dorit o singura data in viata mea sau cel putin atat ti-am cerut,sigur am cerut prea mult ca tu te zgarcesti si sa dai un telefon si ai si abonament,deci spunemi sa mai astept sau sa imi iau gandul complet de la toate,asta te include si pe tine.Lasa com ca nu te dor tentaculele sa sti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu