luni, 25 iulie 2011

Printre amintiri

Timpul trece printre sute de regrete,
Printre amintiri si fapte discrete,
Printre iubiri si multe dezamagiri....
Nu mai aduce revederi,ca e lipsit de puteri.

Ma bucur ca sa incheiat un capitol din viata mea,
Imi para bine ca nu esti prima si nici ultima,
Poate ca e mai bine sa iubesc pe altcineva...
Tu sigur ma inselai din nou,candva.

Cu zambetul pe buze iti spun ramas bun,
Fericit si cu inima impacata plec pe alt drum,
Fericit ca acum ma tine de mana o alta fata,
Fericit ca in spate a ramas o relatie deramata.

A fost si nu imi pare rau pentru nimic in lume,
Pe seama relatie noastre acum fac multe glume,
Acum in mintea mea e doar un joc,prost jucat,
De tine si imi pare bine ca nu ne-am impacat.

Poate ca plangi si ti se rupe inima in tine,
Acum vezi cum e sa fi fost ca mine,in fine,
Toate trec,asa este si asa se spune...
Da nimic nu trece fara sa lase umrme.

Acum inima nu poti sa imi atingi,
Acum doar amintiri poti sa-mi impingi,
Am vreut sa te inteleg inca o data,
Imi pare rau dar acum iubesc o alta fata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu