vineri, 22 iulie 2011

Lume de vis

"Intr-o lume de vis unde ai ce vrei,
Nu ai nevoie de minciunile ei",
Asa imi spunea cineva de mult o data,
Acum raspunzand"chiar am nevoie tata".

Vreu ca stelele sa fie legate cu ata,
Si cu ea problemerol sa fac mereu fata,
Sa privesc in fata plin de speranta,
Sa ma faca sa zambesc si sa imi dea viata.

Tata imi mai spunea ca sunt un luptator,
Nu renunt la ce iubesc nici dupa ce mor,
Am lasat multe in spate si pe tine tot odata...
Nu cred ca o sa mai iubesc asa vreo alta fata.

Nu am sansa la tine,deci ramane sa te dau uitarii,
Sa dau si clipele frumoase cand numaram norii,
Sa dau si saruturile dulci pline de amor
Si o sa imi traca in fata ochilor tot cand am sa mor.

Acum fac un pas in spate cu multe lacrimi,
Cu multe ganduri si mi de patimi,
Bine spunea cineva "sacrificate daca vrei ceva,
Si nu uita de aproapele tau chiar daca nu e cineva".

Cu voia ta o sa ma retrag de unde am venit,
De acolo din umbre,din intunericul nesfarsit,
Daca vrei sa ma gasesti sti unde sunt,
Unde auzi sunet de vioara si suflete urland.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu