sâmbătă, 23 iulie 2011

Cu adevarat sfarsitul

Imi pare rau ca iti spun asa,
Dar alta e de ceva timp viata mea,
Nu cred ca o sa ma mai intorc pentru tine,
Si daca o fac sunt altul acum sti bine.

Tot ce a fost intre noi s-a terminat de mult,
De mult am un nou inceput,
Poeziile alea nu erau pentru tine,
Nu mai scriu pentru tine,asa e mai bine.

A fost frumos dar acum intelege ca sa terminat,
Intelege ca nu o sa ma mai ai niciodata,
Intelege ca eu nu sunt al tau si ca m-am schimbat,
Acum iubesc cu adevarat o alta fata.

Compun de mult,dar nu pentru fultetul tau,
Ca te regasesti in altcineva e deja rau,
Poate te-am iubit de mult,asta a fost,
Au trecut si nu ma mai ea nimeni de prost.

Asta e pentru Ema care sa regasit pana acum in toate poeziile mele,desi nu erau scrise pentru ea.Asta e viata am avut o relatie si doar atat,acum pentru mine sunt doar amintiri uitate in praf si luate de vant.Esti foarte inchisa la minte pentru ca ai crezut in tot ce au mintit ceilalti despre mine.Imi pare rau da nu ai stiut sa ma ti langa tine si imi pare rau ca in mintea ta,te crezi o printasa sau cum ai spus fructul interzis.Credema ca nimic nu e asa,esti doar o fata normala mai puti frumoasa decat altele cu impresi de vedeta.Uitate la mine,utate la Camy si ai sa vezi oameni adevarati,eu stiu ce sunt si de unde am plecat la fel de bine stie si Camy si daca nu crezi intreabo si pe ea ca ma cunoaste mai bine ca toata lumea si eu o cunosc pe ea mai bine ca palma mea.Deci intelege ca sa terminat si ca esti un om normal,si ca pe iubirea ta nu dau nici macar un cent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu