vineri, 2 decembrie 2011

Doar in ochii tai albastri


Mint si mint ca nu ma doare,
Si ma intreb cand o sa te am oare?
Lasandu-mi sentimente printre cuvinte,
Sperand ca sufletul nu ma minte.

Langa tine ceru-i mai aproape...
Si vantul aspru,lin iar bate,
Cand stam si ne uitam la astri,
Pierzandu-ma in ochii tai albastri.

Ploaia imi canta ca un inger,
Iar tunetul imi spune sa sper,
Ca el stie mai bine decat lumea,
Ce sens,fara sens are viata fara ea.

Acum vantul rece imi imparte,
Visele cu tine printre astri,
Ca nu esti aproape si te simt departe,

Simtin-d nevoie doar de ochii tai albastri.

Tot ce e mai bun in ochii tai voi gasi mereu,
Marea,cerul,dragostea si nestinsul curcubeu.
Vreu sa ma invelesti doar in a ta iubire,
Sa vad in ochii tai albastri nespusa fericire.


Un comentariu:

  1. te minti pe tine nu cred tu sti foarte bine ce vrei de la viata si de la tine... daca vrei sa ai o sa ai daca cu adevarat sti ca se poate si se merita stiu ca poti si ai ce vrei... poate cateodata te mai abti pt ca esti barbat si ai orgoliu dar stiu ca resi pare greu sa renunti, tu cedezi cand nu se asteapta nimeni..

    ai sa te mai pierzi? poate ca da pt ca vreau ceva si sunt instare sa imi ating scopul pt ca vreau sa iti arat ca mam schimbat si ca inca mai tin la tine:X

    stiu ca uneori viata nare sens si ca doar cineva care te iubeste ii da sens vietii, si mai stiu ca viata mea nu are acelasi sens aceiasi culoare aceiasi energie si putere pt a lupta fara tine, cand esti tu totul e frumos si nu mai plang, apare zambetul si fericirea...

    fericirea in ochii mei ai sa o gasesti dar de data asta cu mai multa putere, pasiune si foarte mult dor care in ciuda infinitelor certuri sa accentuat... crede-ma ca as vrea sa te vad sa iti sp cat de rau imi pare pt tot si cat de mult te iubesc si cat de mult vreau sa ramai cu mine pt totdeauna:X

    vreau sa iti arat cat de buna si ca poti sa ai langa tine ce tiai dorit din totdeauna:X

    ochisorilor albastrii le foarte dor de ochiisori tai caprui care miau furat inimioara:X

    RăspundețiȘtergere