joi, 15 decembrie 2011

Doar pe tine

M-am nascut cand soarele apune,
Sa-ti sopteasca luna al meu nume,
Sa stau sa te privesc printre miile de stele,
Cum te jucai dor tu cu ele.

Imi e greu cand stiu ca esti departe...
Si as vrea sa te simt mereu aproape,
Sa ma pierd in albastru ochilor ca marea,
Sa ma joc in parul auriu ce nu-si pierde culoarea.

As vrea sa privim apusul in fiecare seara,
Sa ne sarutam iar,de parca ar fi prima oara,
Sa vad cum zboara,iubirea noastra printre astri...
Si eu sa stau sa ma pierd in ochii tai albastri.

Hai sa ne inaltam amandoi peste ceruri,
Sa te simt in mi si mi de feluri...
Si sa-ti soptesc tandru la ureche,
Aceasi iubire deja frumoasa si veche.




2 comentarii:

  1. foarte frumoasa poezie:X

    te-ai nascut atunci cand a trebuit, te-ai nascut ca sa fi persoana pe care eu o iubesc,chear daca a trecut timpu tot akolo unde ai intrat acolo ai ramas si vei ramane si tu o sti:)... acum cand imi e dor ca si atunci cand eram amandoi stau si ma uit la stele si incerc sa inteleg de ce mereu imi zambesc cand la tine ma gandesc si imi doresc sa te simt, sa te ating:).. daca nu ne despartea distanta nu ne maturizam si nu vedeam cat de mult doare ca nu suntem aman2, invatam sa iubim fara nimic in schimb doar cuvinte si sa ne respectam... si eu te vreau langa mine, dar va veni si acea clipa si poate atunci nimic nu ne va mai desparti, stiu ca iti doresti sa te afunzi cu orele in ochii mei si sa te joci, cum o faceai mai mereu, in parul meu si sa imi spui cat de mult ti la blonda ta:X...
    o sa vina si ziua in care vom adormi amandoi si tot amandoi ne vom trezi, nu ma indoiesc de asta, au trecut multe si tot aman2 am ramas:P

    mereu imi soptesti acele cuvinte care niciodata n-am sa le uit, stiu ca timpu trece dar nu sterge acele cuvinte si nici acele sentimente lasate in a cea zi, numai ca cineva a vrut ca acea iubire sa nu se invecheasca si sa mereu aceiasi... poate ca suntem unu pt altu si poate ca nu am stiut sa pretuim cand eram fata in fata:)

    P.S. stiu ca miai promis ca no sa mai scri, dar sa sti ca nu ma supar ca nu te-ai tinut de cuvant si stiu ca e ca un drog pt tine, poeziile... iar pt mine e mierea care imi unge inima:).. sper ca o sa o faci in continuare:P.. imi e dor de tine, scumpu meu!:X:X:*

    RăspundețiȘtergere
  2. de ce nu mai scrii???? scrii frumos...e pacat...te pup

    RăspundețiȘtergere