vineri, 23 decembrie 2011

Balada poetului tacut

Si ce sa spun cand tu esti departe?
Si ma trezesc ingrijorat in noapte,
Cu buzele uscate si cu gandul la tine,
Sper ca totul sa fie bine.

Sti ca te iubesc ingerasul meu,
Cate am sacrificat stie doar Dumnezeu,
Sa fie bine,sa fiu cu tine,sa zambesti...
Si lupt langa mine sa te trezesti.

Prefer sa tac,sa las inima stinsa sa vorbeasca,
Chiar daca stiu ca si ea poate sa greseasca,
Toti gresim si iertam,asa e iubirea asta cu lacrimi,
Asa e viata,inconjurata de mi de patimi.

Dar stiu ca stelele de pe cer doar pentru tine rasar,
Sa-ti incalzeasca inima inmuiata in amar,
Stiu ca luna rasare sa vada cat de frumoasa esti,
Prefer sa tac si sa te las sa incet sa ma iubesti.



3 comentarii:

  1. iarta-ma puiul meu ca te-am facut sa te ingrijorezi, dar cu asta micu ... e greu. e nebunie. doar cu mine sta:xtiam zs ma pregatesc sa fiu o mamica buna:):Xmai ales ca nu am experienta de ingrijit baietii;)):)si treb sa fac experienta:):* esti cel mai dulce puisor:*gandul meu numai la tine zboara, si nu mai pot de dorul tau:Xabia astept sa stau in bratele tale:Xsa ma tii strans, sa mi odihnesc privirea in ochii tai caprui, mangaierile tale sa mi aline sufletul ranit,si eu o sa te iubesc asa incet, tandru, si cu zgomot dulce de iubire:x te iubesc mult, ingerasul meu:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. cat de prefacut poti fi:))) dar stai linistit ca o las pe monika sa se planga de tine, eu nici nu ma mai chinui... te-am cunoscut stiu ce ai vrut, iar acum chear nu mai vreau nimic am vazut ce simti pt mine... lupti pt ce:-? pt mine nu prea cred eu ma trezesc si fara tine.. si daca no sa ma mai trezesc credema ca pe tine nu te intereseaza si nici no sa te mai intereseze... sa supar din nimicuri, ce faci tu sunt nimicuri nu:)) ... greseli da mereu or sa fie, dar nu o sa le mai sti pe ale mele niciodata mai bine moarta decat cu tine, poti sa mergi mai departe sa ma aduci inapoi de data asta dute tare ca nu mai vreau nimic, ce a fost pana acum, nimicuri dar acum chear te las cu ea, eu am viata mea in care tu se pare nu mai poti intra.. dupa 3 ani nu mai vreau nimic, baieti sunt niste fiinte fara scrupule, nu mai vreau sa mai aud de baieti:p... frumoase versuri si multe proaste care se regasesc:))) printre care si eu eram... dar nu mai intru in joku tau, adevarat e crud sa iubesti si sa parasesti dar mai crud e sa iti pui toate visele si defapt aceleasi vise sa le aiba si cu alta foarte frumos:)...

    mai presus de toate iti doresc sa fi fericit, sa fi iubit si sa ai totul asa cum visezi:)

    P.S. un singur lucru iti mai spun aici sa incheiat totul definitiv.. poate e ultima oara cand mai sti ceva de mine.. craciun fericit si un an nou mai bun! sa vina mosu cu tot ce iti doresti:)

    RăspundețiȘtergere