duminică, 4 decembrie 2011

Printre vise

Vreau sa visez ca zbor spre stele,
Doar cu tine in bratele mele,
Vreu sa iti soptesc mereu vorbe de amor,
Cand stai pe pieptul meu,in micul dormitor.

Vreau sa iti vad zambetul mereu,
Sa te tin numai la pieptul meu,
Sa iti spun in fiecare seara noapte buna...
Si cand dormi sa ma ti de mana.

Dar acum te simt doar in vise,
Te vad printre stelele neatinse,
Ma las purtat printre miile de ganduri...
Si incerc sa le astern in randuri.

Doar tu imi aduci zambetul pe fata,
Doar cu tine vreau sa ma trezesc dimineata,
Vreau sa te sarut de mii de ori,
Sa plutim pe nori,printre mi de flori.

2 comentarii:

  1. frumoase versuri :):* de asta nu am putut dormi eu bine azi-noapte. cineva incerca sa ma viziteze :):* ti-am simtit atingerea blanda, sarutul cald. si m-am infiorat... vroiam mai mult ... si intindeam inpsre tine bratele mele sa fiu doar cu tine. sa-mi faci inima sa palpite ... sa-mi temperezi salbaticia inimii ...

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoase versuri si mereu le faci doar ca tu sa sti pe cine sunt:)... mereu ai sa ai misterul care niciodata nu lam putut deslusi macar o bucatica..
    mereu ai sa ai ceva nou ceva care pt mine e ca o comoara care abia atunci se descopera, mereu te vad altfel, desi ramai acelati om care ma astepta la coltul strazi, care ma uimea si ma facea sa fiu ce nu eram in ochii nimanui... dar timpul trece si raman amintirile si doar 2 foi pe care miai lasat cea ce atunci insemnam pt tine ... si azi mai stau si ma uit la ele si nu pot sa imi dau seama cum ai putut sa le faci atat de simple dar in acelasi timp atat de complicate... dar sa trec peste asta sunt doar niste amintiri care azi imi fac bine:)

    imi aduc aminte cu zambetul pe buze ca stateam cateodata pana noapte tarziu si imi spuneai atatea lucriri frumoase si zambeam la pieptul tau si in fiecare imi doream sa fie asa, numai ca a 2a zi era ceva nou gasca care ma indreptat sa fiu altfel.. stiu foarte bine ca acolo nu e locu meu nu a fost si niki nu va fi.. oare stelele mai stralucesc atat de tare cum o faceau akm 2 ani cand credeam ca asa vom ramane dar se pare ca sau schimbat multe de atunci doar ca au mai ramas niste bucatele care nu lea luat timpul si vor mai ramane pt ceva vreme daca nu pt totdeauna..

    PS sincer sa iti sp chear mai vreau sa mai traiesc odata tot chear daca as sti ca a 2a zi as muri nas regreta pt ca de data asta as sti ce am de facut... stiu ca am o tumoare pe inima si doar tu esti antidotu...:)

    RăspundețiȘtergere