duminică, 27 noiembrie 2011

Alfabetul iubirii

Astept cu nerabdare sa te strang in bratze.
Blanda imi e inima in palma ta.
Creste sufletul in mine cand te stiu aproape.
Daruiesc iubire doar cui merita.
Esti atat de frumoasa incat inima nu ma lasa sa te uit.
Foarte fericite sunt zilele alaturi de tine.
Grele sunt zilele cand esti departe.
Harul meu e de a te face fericita.
Iubirea noastra va dainui vesnic.
Jocul nostru se numeste dragoste.
Kg niciodata nu o sa conteze pentru noi.
Lumina zilei nu se compara cu lumina din ochii tai.
M-ai facut fericit exact cand aveam nevoie.
N-ai judecat trecutul meu.
O floare e prea putzin pentru tine.
Peste mari si tari imi zboara sufletul in cautarea ta.
Qacentina o sa ne primesca cu bratele deschise.
Restul chiar nu mai conteaza.
Stau pierdut in ochii tai albastri.
Tot ce fac e doar pentru tine.
Urechile mele asculta in noapte numai vocea ta.
Valurile mari o sa ne inveleasca intr-o zi.
Walhalla e paradisul celor ca mine.
Xilofonul anunta caderea stelelor de pe cer.
Yachtul ne va duce departe de lumea asta rea.
Zambesc pentru ca te am langa mine.

Un comentariu:

  1. iubi, totdeauna mi-a placut ceea ce ai scris. e foarte simplu alfabetul tau. si asta imi place cel mai mult. simplitatea lui. simplitatea ta. fiecare rand are o gingasie curata, si sunt cuvinte spune cu mult drag si au o inocenta apare.
    chiar imi place, si chiar foarte mult :*:*:*

    RăspundețiȘtergere