vineri, 9 decembrie 2011

As vrea sa te sarut dar nu esti aici.

Soarele sfios incet se ascunde,
Fara sa-ti mangaie pleoapele plapande...
Si luna sfioasa,incet,iar apare,
Lasan-d in urma ziua,fara intristare.

Incet seara se asterne peste mine...
Si deja imi e foarte dor de tine,
Sa te simt,sa te privesc in ochii albastri...
Si sa-ti impletesc in par miile de astri.

Gandul incepe din nou,nebun sa pluteasca,
Pe tine,printre miile de stele sa te gaseasca...
Sa iti sarute buzele de catifea si sa-ti sopteasca,
Ca langa tine o sa fie mereu si o sa te iubeasca.

Cat te iubesc,nu am cuvinte sa-ti mai spun,
As da orce sa fi cu mine acum...
Si sa-ti sarut buzele fierbinti,
Noapte buna ingerul meu,te las intre sfinti.

3 comentarii:

  1. soarele se ascunde ca si trecutu, doar ca soarele rasare si a 2 a zi pe cand trecutu nu mai revine ce ai facut e bun facut nici macar scuzele nu ai efect asupra greselilor care desi se spune ca se iarta, dar nu se uita niciodata.. seara se lasa si ascude greselile sau inperfectiunile si lasa doar un singur pazitor care iti arata drumul prin intunericul care cateodata aduci intristare si durere, dar prin lumina ei mai exista speranta desi e infima mai e acolo ceva...

    in noaptea rece si dura e acea umbra care imi reda incredere, acea putere care am capatato acum ceva vreme si nu in ultimul rand increderea care ma face sa ma simt numai a noptii stapana.. am trecut prin miile de dureri ca sa ma mai speriu de intuneric, desi stiu ca un singur a ramas care in intuneric imi provoaca fericire dar si foarta multa tristete cand rasare soarele:(...

    printre stele zboara gandurile mele si tot ce e frumos si a fost:) nu vreau sa pierd nimic din dragostea cuvintelor si a noptii frumuseti:) ...

    PS recunosc mereu asa voi ramane o finta care vrea sa fie de piatra si stapana intunericului, doar ca luna plina si puterea ei ma darama si ma face sa fiu ce am fost, un suflet care rataceste dupa sufletul lui:).. am sa fiu mereu akolo langa sufletul lui:P:*

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-e dor de tine
    si te vreau doar langa mine ...
    eu iti trimit de aici multe stelute
    in dar sa te sarute ...
    iar atunci cand inchizii ochisorii ...
    luna sa te scalde in ale raze
    ea sa mangaie crestetul capului tau ...
    eu iti trimit soarele sa-ti incalzeasca viata
    iti ofer curcubeul de culori, sa zambesti cand ti-e greu
    pulbere de nisip sa se faca toate necazurile tale ...
    eu sunt doar un suflet ce iti sopteste simplu : te iubesc ...

    RăspundețiȘtergere