duminică, 18 decembrie 2011

Cand incepe si se termina noaptea

Simt usor aroma uitata a iubirii,
Parca vad in fata mea cum infloresc trandafirii,
Dar ma trezit usor o raza de soare,
Care se juca in parul meu fara incetare.

Si acum imi imaginez mirosul tau de neuitat,
Ce ma va purta printre stele neincetat...
Iar cand eu in diminetile reci deschid ochii caprui,
Tu sa ma saruti si ca ma iubesti sa imi spui.

Sa-ti vad trupul gol pe sub camasa mea,
Sa ma saruti usor,asa cum n-o face nimenea...
Si eu sa-ti sarut umerii goi,
Apoi,sa ai mangai cu petale de trandafiri moi.

Hai sa lasam luna incet sa ne inveleasca,
Sa lasam stelele iubirea sa ne sopteasca,
Sa facem dragoste printre trandafiri pana in zori...
Si cand soarele apare sa simtim ai iubiri fiori.

2 comentarii:

  1. te hranesti cu amintiri si mereu speri ca din nou vor mai fi 2 copiii care se vor juca pe aceiasi alee in acelasi parc si in acea primavara cand totul era parca facut pt ei doi... ea era o fata cazut in tristete si amagire, el un baiat cu suflet bun care vroia sa ii arete fetei ca viata nu e asa cum pare.. dar timpul a trecut si in acelasi timp acolo a ramas in inimile lor... e o poveste din care poate doar tu poti scrie o multime de pagini care doar pt tine si pt ea valoreaza toata existenta:).. mereu o sa trec prin acel parc si cu trecerea timpului parca e la fel, dar nu e nu mai e el sa ma uit in ochii lui care imi ofereau protectie si dragoste... dar el e langa mine prin amintiri si in sufletul...
    in camasa ta:X poate va veni si momentul acela, dar pana atunci mereu in imaginatia ta o sa traiesc:)
    iubire cel mai frumos sentiment:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand incepe si se termina noaptea
    Mereu se continua dragostea ...
    Sufletul meu mereu il patrunde pe al tau,
    Impreuna facem lumina in acest hau ...

    Si de ploaia cade neincetat
    Trupurile noastre nu au inghetat
    Caci s-au avut unul pe altul
    Si ador sa-ti sarut gatul ...

    Sa ma las toata in poala ta
    Doar deasupra imi place a sta
    Sa-mi vizitezi plina cu trandafiri gradina
    Te iubesc asa de mult, incat nu-ti poti imagina!

    RăspundețiȘtergere