luni, 19 decembrie 2011

Esti steaua ce imi lumineaza calea

E frig afara si eu tot te astept pe tine,
Sper sa te tin la piept si sa fie bine,
Sper sa-ti sarut buzele moi...
Si sa ne pierdem sub luna doar noi.

Acum e tarziu si sigur superb visezi...
Si eu ma gandesc ochii mei cand o sa-i vezi?
Sa-i vezi cat de mult au plans de dorul tau,
Sa simti buzele ce iti ofera cel mai frumos cadou.

Imi e frig si astept numai caldura ta in noapte,
Dar strang perina si plang ca esti departe,
Si incerc sa ma abtin,dar blestem uratul destin,
Blestem ziua in care m-am nascut in venin.

Am sange latin si e rosu ca focul,
Dar ce sa fac?parca ma parasit norocul,
Nu am in vene nici o urma de sange albastru,
Am doar pe cerul vietii mele un nestins astru.

2 comentarii:

  1. frumoasa poezi ca toate celelalte dealtfel... sunt vresuri care spun tot, dar in acelasi timp nimic pt ca cand nesigurata se instaleaza si neincrederea e la putere cuvintele iau valoarea unor cuvinte goale, spuse doar ca sa fie spuse.. stiu totu inclusiv ca tot va fi bine, doar ca totul depinde de un noi2 si de respectul care il avem unu pt altu si in plus increderea care defapt nu mai exista din partea ta... stiu tot raul eu lam facut si stiu ca roata se intoarce, dar acum ma intreb daca tu imi vei lua locul si vei face ce am facut eu?? din pacate eu am incredere in tine si cred ca nu va fi asa.. si akm sa trec la subiectul poeziei, mereu ai stat in frig mereu ai fost de piatra, o piatra rece si dura, si chear daca stiu ca eu insemn ceva pt tine[poate o raza care te mai incalzeste] nu e de ajuns sa nu mai fi asa de piatra, sa te topesti, cel putin eu nu am ajuns la asa cva si tin sa cred ca nu voi ajunge pt ca adevaru e crud, a fost mult prea multe in trecut ca sa fie asa cu imi doresc:).. sti foarte bine ca viata e o curva si depinde de tine[ sau parinti, pardon pt tine un cuvant sec] si inca ceva odata cu caldura mea vei avea parte si de venin si asta o sti, poate ca o cantitate mai mica sau poate mai mare asta depinde de timp si de unele lucruri care inca sunt in ceata:(... blestemi destinul:))))??? sti ce face te blestemi pe tine, sti foarte bine ca doar tu te poti ajuta sa iesi din urata viata care o ai, sti foarte bine nu am putere eu sa fac asa cva nu am trecut prin cate ai trecut tu si in plus infimele lucruri care mai invatat sunt prea slabe pt a mai face cva...

    P.S. sincer sa spun simt ca am trecut prin multe si inca nu am ajuns sa deslusesc niste cuvinte ordonate in versuri.. inteleg ce ai vrea sa spui dar mereu mai ramane un mister care tu il ti bine inchis, si asa va ramane..

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt poate steaua care iti lumineaza calea,
    Dar sunt si raza de soare ce iti calauzeaza viata,
    Poate nu sunt fizic langa tine, dar natura ...
    Prin ea, eu sunt cu tine si impreuna vom invinge ura...
    NU e usor. Niciodata nu a fost usor...
    Dar impreuna ... stiu ca eu pot sa zbor ...
    Si daca eu pot sa zbor, tu poti sa fii si mai bine
    Sarutarile mele se pierd in mii de soapte
    Aduse la tine de vantul, spatiul ce ne desparte
    Oamenii simplii fac lucruri mari. Oamenii straluciti... ei bine, nu fac nimic.
    Din simplitatea ta, iese o comoara de suflet, o fiinta minunata, deosebita, adica tu...
    Imi place la nebunie, sufletul tau latin, imi infierbanta sufletul, inima, si mintea mea... ma face sa ma daruiesc tie in fiecare zi cu acceasi pasiune ca in prima zi. te iubesc:*
    scumpul meu, nu-ti blestema destinul, pur si simplu asa a fost sa fie ... crezi tu, ca ai mai fii persoana atat de minunata din ziua de azi, daca tu ai fi patit ce ai patit?!acest blog nu ar mai fi existat, inima ta nu ar mai fi pictat in versuri cuvinte frumoase... si poate nici eu nu as mai fi scris...
    gandeste-te daca in adancul sufletului chiar iti doresti ca viata ta sa fi fost alta. gandeste-te la avantajele si dezvantajele ceilalte vieti ...
    oare chiar ar fi fost mai bine?!uneori si mai zic ca tine asa, si atunci incep sa-mi imaginez cum as fi fost eu dk nu se intamplau atatea... si sincer nu mi-a placut ce am vazut ... nu stiu, poate tu o sa vezi total diferit dekt mine si ai sa ma contrazici :)pupic dulce:*

    RăspundețiȘtergere