sâmbătă, 3 decembrie 2011

Imi pare rau

Imi pare rau ca te supar uneori,
Imi pare rau ca te fac sa ai fiori,
Imi pare rau ca nu sunt langa tine,
Sa iti soptesc ca totul va fi bine.

Doar tu poti sa imi dai putere,
Doar tu esti soarele pe cerul vieti mele,
Imi aduci mangaiere si ma faci sa te iubesc,
Dar uneori ma pierd si nu stiu cand gresesc.

Acum iubesc mai mult ca niciodata,
Nu te poate inlocui nici o alta fata,
Esti minunata si nu imi doresc nimic mai mult,
Decat sa te am mereu si sa te sarut.

Vreau sa te simt,ca esti oxigenul meu,
Fara tine nu mai pot sa fiu cu adevarat eu,
Mereu vreau sa iti vad zambetul pe buze...
Si daca am gresit imi cer mii de scuze.


4 comentarii:

  1. Hmm..esti cam romantic. O sa ai taaare mult de pierdut din cauza asta... dar... nah, esti de apreciat oricum.

    RăspundețiȘtergere
  2. ma iubi, ce as putea sa zic... eu mereu te iert. nici nu trebuie sa-mi ceri iertare, pentru ca atunci cand iubesti, iertarea vine de la sine. cuvintele devin de prisos. si tot ce conteaza si raman ca o stanca puternica in fata valurilor nebune sunt sentimentele noastre. atat. intr-adevar uneori sunt valuri puternice ce sapa in stanca. dar ea ramane acolo pe veci. pentru totdeauna :):*te iubesc, puiule:*

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie imi pare rau de multe, dar chear daca imi pare rau nu am ce face pt ca nimik nu se schimba poate ca ma ajuta sa nu mai gresesc a doua oara:)..
    chear daca esti departe stiu ca cuvintele tale si protectia ta nu tin cont ca esti la 2000 de km, nu conteaza stiu ca sentimentele nu au distanta:)..

    a gresi e omeneste... si eu am gresit si nu de prea putine ori, cum si tu ai gresit poate ca nu la fel de mult ca mine...

    eu am incercat sa te inlocuiesc si de fiecare data am dat gresi, stiu esti unikat si doar tu ma poti iubi cu adevarat, doar tu imi vrei binele si doar tu esti acela care ma face sa rad si cateodata sa plang, dar dupa ploie vine si soare si tu esti soarele meu:)... si eu vreau sa ramai mereu al meu, numai al meu si sa te tin in brate sa te sarut si mereu sa ma braci in mii de cuvinte... imi e dor de tine stiu ca a trecut timpul si poate sau mai uitat unele lucruri dar stiu ca te iubesc cu aceiasi intensitate..

    stiu ca fara tine nu am sa pot chear daca incerc tu esti antidotul meu, pe tine te iubesc si nu te-as lasa pt nimik in lume stiu ca am gresit plecand si apoi venind dar nu miam dat seama ca asa te ranesc .. imi pare rau pt tot ce tiam facut si iti promit ca no sa te mai ranesc niciodata, o sa te iubesc si o sa fiu cea mai cuninte fata:X

    imi e dor si abea astept sa te vad din nou in fata portii zambind:X:)

    RăspundețiȘtergere
  4. TOT CEEA CE SCRII TU E MINUNAT...IMI INCANTA SUFLETUL...TE ROG CONTINUA SA SCRII..NU TE LASA...PUPICI..AI GRIJA DE TINE

    RăspundețiȘtergere