duminică, 25 decembrie 2011

Ziua de Craciun

Acum nici cerul nu mai plange,
Cu lacrimi de margaritar,
Iar inima in piept se frange,
Cat e de greu fara tine n-ai habar.

Si stau si stau poate pe drum apari,
Dar stiu ca n-o sa fi si poate acum tresari...
Pana si fulgi intarzie sa-mi mangaie privirea...
Si poate ca in iarna asta nu-mi spala uimirea.

Te iubesc si nu stiu cum sa-ti spun iara,
Dar te astept sa iti arat in fiecare seara,
Sa stam,sa povestim pana tarziu in noapte,
Dar ce sa fac?strang perina,ca tu esti departe.

Si e Craciun,dar totul nu e bine,
Nu-s impacat cu mine,cand imi e dor de tine...
Si stiu,nu-i bine da nu am de ales,
Daca Dumnezeu mi-a dat un suflet pervers.



6 comentarii:

  1. foarte frumoasa poezie:X si foarte adevarata;)

    RăspundețiȘtergere
  2. of, puiutzul meu, si mie imi este atat de greu fara tine. imi lipsesc conversatiile noastre prelungite pana tarziu:xmi-e dor de tine, sufletelul meu:*doar tu imi dai bucurie si zambet pe chip:xmami tau, te iubeste mult, puiule:X>:D<
    uff, doar poeziile tale mi-au incalzit sufletul si felicitarea ta dulce:X
    iubi meu,gandu meu e numai la tine. te iubesc:*

    RăspundețiȘtergere
  3. sincer sa iti spun esti o proasta daca crezi ca poezia asta a fost scrisa pt tine!!:))) auzi monica iti spun sincer ca nul cunosti si nici nai sal cunosti, si inca cva il iubesti de pe mess si blog:))) cea mai mare prostie, sincer tu sti ce e aia iubire?? nu cred sau esti prea copila ca sa iti dai seama de ce vb!

    sti ceva lupta poate ca o castigi dar razboiu e al meu si inca cva nikiodata nu o sa imi ti locu:)... sper sa fi fericita dar nu langa teddy, el e al meu si asta asa va ramane, impacate cu idea asta...

    hai ca te las sa te bucuri cat il mai ai.. tinel bn sa nu til suflu:p

    iar pt tine dragul meu sti care e parerea mea despre prostiile care vrei sa le faci, invata sa lupti nu sa fi un las, si cand sp cva invatat sa si faci bn:X... nu mai vb prostii ca sunt satula, daca vrei sa o faci fao, crezi ca rezolvi cva iti sp eu nimik, cat crezi ca o sa plang?? o zi o luna dar apoi vii cu vii si mortii cu mortii... da recunosc ca o sa ma doara dar mam saturat sa iti sp sa no faci, poate cand iti sp sa o faci iti bagi mintile in cap si intelegi ca viata e frumoasa chear daca e curva.. teai saturat de tot:))?? si ce?! pt asta trebuie sa faci o prostie!? nu cred! bagati mintile in cap si inainte sa sp asa cva gandestete de 2 ori! sti de ce dai impresia ca esti un copil care niki nu sa maturizat.. teddy ai 17 ani de ce vb prostii!? crezi ca impresionezi?? nu dragule arati patetic:).. si inca cva o iubesti pe monika, iubesteo dragul meu in continuare si inca cva sa dea domnu cand te uiti la ea sa iti aduci aminte de mine:) si inca cva nu te mai minti ca ma uiti nu ai facuto in aproape 2 ani o faci akm, ma faci sa rad... poate ma crezi nebuna sau geloasa, dar nu sunt asta e puru adevar si oricine til poate zike.. numai monica viseaza stelute, fluturasi si sa fie mamika:)))) din pacate te stiam cu pikioarele pe pamant si ca sti ce vrei dar se pare ca mam inselat:(...

    P.S. cand te vei trezi din toate prostiile tale si visele de copiii miki va fi prea tz.. am crezut ca esti mai matur ca mn, dar mam inselat.. am crezut ca tu esti acela cu pikioarele pe pamant dar tu defapt esti pe blok da 100 de m de pamant, pacat! sper ca intro zi sa iti dai seama de ce ai sp si ce ai facut!

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumoasa poezia..de fapt k mai tot ceea ce publici tu..exceptional pot spune...

    RăspundețiȘtergere