joi, 22 septembrie 2011

Vrei sa fi iubita mea?

Sunt egoist si vreu sa te stiu aproape,
Cand somnul dulce se lasa pe pleoape,
Vreu sa stiu ca esti a mea...
Si ca nu o sa mi te ia nimenea.

Eu nu vreu luna si nici stelele,
Te vreu pe tine si sa ne uneasca versurile,
Vreu ca ploaia sa cada peste noi doi,
Imbratisati fara griji si nevoi.

Esti un inger in lumea mea de vis,
Vrei sa fi de acum al meu paradis?
Vrei sa stam impreuna sub clar de luna...
Si stelele sa iti fie frumoasa cununa?

Esti perfecta pentru sufletul meu,
Vrei sa fim impreuna la bine si sa greu,
Mereu sub acelasi cer plin de stele,
Doar tu si eu si versurile mele?

Un comentariu:

  1. foarte frumoase versuri... oare mereu o sa le citesc si o sa imi para rau pt ca te-am pierdut chear daca era frumos si suna bine... tu, eu si versul dar cred ca eu sunt exclusa din jocul asta..

    nimic nu mai am ce pierde daca iti mai cersesc odata iubirea..nu pierd nimic daca inca te mai iubesc si vreau sa castig ce odata am avut..

    oare acum mai sunt perfecta..??
    nu cred akm sunt defecta si ceva rau care a trecut nu..??
    stiu ca tu ai fost mereu langa mn in schimb eu nu, akm imi doresc sa te ajut si eu cum ai facut tu sa fiu langa tine si sa vezi ca am suflet si cat de buna sunt si cat de mult tin la tine
    :)...

    dar stiu ca prea putine sanse sa fim impreuna si sa fim asa cum am visat si imi doresc...

    imi e dor de tine:(

    RăspundețiȘtergere