vineri, 16 septembrie 2011

Nu ti-a pasat niciodata

M-am saturat sa aud vorbe in vand,
Sti ca tu in fata mea nu ai cuvant,
Sti ca ti-ai pierdut respectul cu prima palma...
Si nu veni acum sa imi zici cum trebuie sa fie o mama.

De cativa ani incerci sa te intorci inapoi,
Dupa ce noi ne-am ridicat din gunoi,
Din gunoiu in care ne-ai aruncat chiar tu,
Acuzandu-ma acum ca ma regasesc in Nimeni Altu.

Fac ce vreu ca e viata mea,
Tu mi-ai stricat copilaria si ai iesit din ea,
Plin de fala si cu capu sus,
La mine sa nu vi sa mai cauti raspuns.

Prin ploi si necazuri am trecut mereu
Si le-am stiu doar eu si Dumnezeu,
Sti bine ca mama nu poate sa fie aproape,
Sunt baiat si ea nu le stie pe toate.

A trbuit sa fiu sprijin,tata si frate,
Pentru ca tu nu te-ai uitat in spate,
A trebuit sa iau viata in piept de mic
Si sa invat o familie sa ridic.

Uite ca ani au trecut si nu am ramas la fel,
Nu mai sunt ala mic acum sunt la alt nivel,
Habar n-ai cat doare sa vezi copii pe strada,
De mana cu un tata cumparandu-le o ciocolata.

Acum vi si imi spui ca tata va iubeste,
Atunci de ce dracu singur traieste?
De ce nu pot sa fiu si eu normal in viata?
De ce de mic am luptat pentru speranta?

Astea sunt intrebari pe care tu le sti deja,
Numa ca in locu lu mama acum e alta,
Chiar nu imi pasa,nu ma pasioneaza,
Da nu mai minti ca te intereseaza!!!.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu