vineri, 2 septembrie 2011

Pentru tot ce-a fost

Pentru tot ce-a fost stiu sa multumesc,
Pentru tot ce-am facut si acum platesc,
Nimanui nu-i pasa prin ce trec,
Prin ce ape pline de amar ma inec.

Sunt aici inca cu zambetul pe buze,
Inca am ramas un maestru in scuze,
Zambetul e fals,dar ce sa mai faci?
Cand in mine tin inchisi sute de draci.

Poate ca acum stramosul meu latin plange,
Cand vede cat sunt de insetat de sange,
Cand vede ca ingerii sunt arsi in spitale...
Si dracii cum danseaza in catedrale.

Pana si Dumnezeu plange peste noi,
Ca vede cum dragostea e aruncata la gunoi,
Cand vede ca alegi banii in loc dragostea,
Si iei in bratele tale fara frica minciuna.

Sti bine ca acum despre tine vorbesc,
Numai eu pot in inima ta neagra sa citesc,
Degeaba ai ochii albastri ca cerul,
Ca in sufletul tau acum sufla gerul.

Vrei sa arati ca tu poti trece mai departe,
Dar despre suferinta ta pot scrie o carte,
Te gandesti ca alaturi de mine doare,
Dar fara mine doare si mai tare.

Mi-ai spus ca el te-a vindecat de iubirea mea,
De parca ar fi fost o boala cumva,
De parca e o condamnare sa suferi mereu,
Defapt iti faci singura rau si asta din greu.

Nu poti sa intelegi ce inima iti cere,
Ca sufletul are nevoie de mangaiere,
Tu le sfidezi,dar ele pe tine deloc...
Si no sa-ti mai gasesti nicaieri un loc.

3 comentarii: