joi, 15 septembrie 2011

Viata e un joc

Sunt multi care nu au inteles ce am spus aici,
Defapt ce am trait impreuna de cand eram mici,
Pentru altii viata e o adevarata provocare,
Dar pentru mine e ca un joc oarecare.

Acum si aici tu te joci cu viata ta,
Tu alegi pentru ea nu alege altcineva,
Asa ca nu mai arunca vina dintr-o parte in alta,
Ca tot tu o sa primesti plata.

Iubesti,traiesti,respiri sau inspiri,
Oricum ai parte de uimiri si dezamagiri,
Pentru ca in jocul asta unii sunt maiestri,
Altii se comporta ca extraterestri.

Orcine poate sa joace da,doar uni ies invingatori,
Nu cu flori si fara frustrari,ies cu respect si spectatori,
Ies cu onoare,poate pe piept cu o floare,
Lasand sfaturi pentru generatia urmatoare.

Poate ca nu iti dai seama dar esti doar un pion,
Fara sa depinzi de altii sau de vreun Domn,
Sunt si oameni care se joaca cu viata altora,
Dar nu e asa mereu tu poti schimba ceva.

Acum sunt grupari de stil mafiot,
Care incertul cu incetul acapareaza tot,
Acolo sunt oameni cu cap si cu respect,
Acolo risti sa pierzi totul in mod direct.

Respectu se castiga foarte greu,
Cred ca exisa putin si in palmaresul meu,
Eu prefer sa nu renunt la idea mea,
Chiar daca e ultima zi din viata mea sau a altora.

Daca viata mi-ar atarna de un fir de ata,
As mai avea credema inca o speranta,
Daca ar fi sa piert o sa pierd din vina mea,
Si nu e vina ta sau a altora.

2 comentarii: