vineri, 9 septembrie 2011

Ochi de inger


Ochii albastri ma vrajesc mereu,
E ca dupa ploaie un frumos curcubeu,
E greu sa te abti atractiei loc...
Si iti doresti sa ii ai langa tine in viitor.

Stau intins pe covor si ma gandesc la ea,
Pacat ca acum e cu altcineva,
Cine stie poate va fi candva a mea...
Si soarele o sa apuna peste noi candva.

Sunt multe de spus si nu mai am cuvinte,
Doar ochii ei de un albastru pur ai am in minte,
Nu mai sunt lucruri sfinte cand te uiti in ochii ei,
Nu iti pasa de nimeni,doar simti ca o vrei.

Suberb altceva chiar nu am de spus,
Cred ca o iubesc si ingerii de sus,
Cred ca nu e prea mult pentru mine,
Sigur pot sa am grija de un inger ca tine.

2 comentarii:

  1. frumoasa poezie...pacat k cel care o scrie nu e prea sincer...sau poate e dar nu q toata lumea

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am pentru ce sa fiu sincer,sau nu am pentru cine,sau sunt si nu iti dai tu seama,sau lasa?

    RăspundețiȘtergere