duminică, 7 noiembrie 2010

Muzica si Poezie

Muzica si poezia sunt unele din cele mai sublime moduri de exprimare ale omului,prin ele omul isi exprima sentimentele intr-un mod neobisnuit si tot odata foarte frumos.Nu toti oamenilor le sunt date aceste daruri.Muzica ne face uneori sa ne simtim foarte bine,sau sa ne aline durerea,sane faca sa uitam de necazuri,chiar sa ne relaxeze.Muzica este un lucru un lucru foarte complex,acest lucru necesita multa rabdare,talent,dar si mult timp.
Poezia este un lucru special si tot odata are o putere foarte mare de canvingere.Sentimentele sunt foarte importante pentru toata lumea,dar nu toti isi pot pune sentimentele pe hartie.Din pacate eu nu am fost inzestrat cu darul de a canta,dar am fost inzestrat cu al doilea lucru adica poezia.Eu pot crea poezi si spun din propria experienta ca nu este usor.Eu prin poezie ma exteriorizez,imi spun sentimentele,imi exprim durerea.Pentru mine poezia inseamna totul.Poate ca intr-o zi o sa pot si canta,dar pana atunci o sa ma exprim cum stiu mai bine pe acest blog.Va multumesc ca cititzi acest blog cu placere,dar mai ales iti multumesc tie ca m-ai facut sa vad si altceva inafara de mine si problemele mele.VA MULTUMESC TUTUROR!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu