luni, 15 noiembrie 2010

In umbra negrei nopti


In umbra negrei nopti
Stau si plang acum,
Sufletul mi-e fara sorti,
Sunt pierdut pe drum.

Viata nu o mai supor,
Nu mai stiu cum sa ma port,
Nu mai stiu ce-am de facut,
Sunt complet pierdut.

Fara tine imi e greu,
Parce fara Dumnezeu,
Ma pierd in ochi tai albastri,
Sunt pierdut printre astri.

Te iubesc,dar esti departe,
Pentru mine esti o carte,
Te iubesc si-m cer iertare
Fara tine viata nu are culoare

Un comentariu:

  1. poate ai gresit si tu, dar foarte mult am gresit eo si stim amandoi ca greselile cele mai dureroase eo leam facut, eo leam produs.. din vina mea tu ai plans, din vina mea acum tu nu poti face nimik... doar eo sunt vinovata si recunos, o viata intreaga am sati cer sucuze pt toate greselile ce tiau provocat rani adunci.. stiu ca sunt departe, dar asta nu inseamna ca nu-s cu tine, mereu o fa fiu in sufletul tau si mereu o sati sp te iubesc... am sa fiu aici ca sa te ajut cu o vorba ca akm doar atat pot sa fac.. poate sunt o carte poate o aventura fara sfarsit, o carte infinita, o carte care intr-o zi o sa sp "happy end" sau poate... nu vreau sa cred in nimik, vreau sa traiesc clipa si sa iubesc cu toata puterea, vreau sati arat ca pot sa fiu tare si ca pot sa nu mai gresesc... PROMIT!!!

    mie foarte dor de tine si stiu ca si tie tie dor dar intro zi ne vom vedea si totul o sa fie can filme:X... te ador:X tu esti viata mea:X

    mai facut sa fiu dependenta de tine si de dragostea ta..

    TE IUBESC ENORM:*:*:X;X

    RăspundețiȘtergere