vineri, 26 noiembrie 2010

Pasare calatoare

Mereu am cautat un suflet cald,
Dar am gasit doar cuvinte amare,
Acum calc si acest prag,
Sperand ca o sa fac un gest mare.

Calc si pragul sufletului tau,
Acum plin de intristare,
Sper ca ai sa uiti de rau
Si de cuvinte amare.

Sunt ca o pasare calatoare,
Zbor mereu spre intristare,
Zbor mereu spre curcubeu,
Dar zbor si zbor mereu.

Acum la poarta sufletului tau,
Bat din nou,cu speranta,
Sper sa  fiu in sufletul tau,
Sa fim impreuna o viata

Un comentariu:

  1. o sa fim impreuna dar tu mereu ma faci sa plang intelege ca eo nu mai pot si sunt o fire sensibila si tu sti..sunt satula de lacrimi.. stiu ca si tie tie greu nu ai o viata usoara, dar daca tu nu o ai atunci incearca so faci la alti makar.. mereu imi sp ca imi dat jok de tine, sau imi sp ca fac mijto de tine... si mereu te mint.. de ce mereu ma injuri, de ce ma faci proasta? astea nu sunt argumente ca sami sp pa si sa pleci.. stiu ca vrei sa ma schimbi dar nu asa sa faci pt ca ma faci sa ma inchid in mine si asta de cat timp o fac.. am mereu o sg speranta ca ai sa fi langa mn chear daca esti dur si ma injuri si ma faci in toate felurile.. tu akm gandestete ce vrei sa faci cu mine si cu viata ta..te rog gandestete foarte bine, astept un raspuns..poop dulce:X

    RăspundețiȘtergere