luni, 8 noiembrie 2010

Iubire

Te iubesc,dar nu stiu ce sa fac,
Jumatate sunt inger,jumatate drac,
Nu vreau pe nimeni sa ranesc
Eu cu foarte putin ma multumesc.

Stiu ca m-ai mintit de mi de ori,
Stiu ca viata are o suta de culori,
Poate si tu ai o mie de fete,
Nu stiu oameni ce pot sa invete.

Poate si acum ma minti,poate nu,
Dar stiu iubesc un suflet pustiu,
Un suflet prin de durere,
Care spera si dragoste imi cere.

Ti-am dat dragoste in dar,
Dar am dat doar in zadar,
Nici eu nu am cerut nemurire,
Am cerut de la tine doar iubire

Un comentariu:

  1. stiu ca te-am ranit de foarte multe ori.. stiu ca ranile se iarta, dar nu se uita.. stiu ca ranile mele au facut ca inima ta sa greseasca, sa fie o stana de piatra.. stiu ca ai lacrimi pe obraz din cauza mea stiu ca tie dor de mine chear daca nu o spui... stiu ca tie dor de ochii mei si poate nuti dai seama ca eo aici ma topesc de dorul tau.. tu nu sti ca eo plang de dorul tau. ca nu mai vad pe nimeni in afara de tine si ca imi doresc sa fiu langa tine sa te ajut.. sati sp o vorba buna, sa te mangai, sa te alint.. sati arat cat de mult te pot iubi, proteja si cat de intelegatoare pot fi.. dar tu vrei sa te inchizi in tine, si stiu ca te doare foarte tare, esti si vei fi o fire puternica, dar nu fa excese.. descarcate... sti ca am nevoie de tine, dar mai stiu ca si tu ai nevoie de mine, nu de greselile mele de faptele bune si de dragostea mea... cuvintele akum nu sunt doar niste simple cuvinte, stiu ca tu nu mai ai incredere in mine, dar sper ca intr-o zi o sa ai din nou incredere... sunt multe de spus, doar sunt foarte de necrezut cuvintele mele... nu sunt o sfanta, dar pt tine o sa incerc sa devin.. am o speranta si sper sa moara ultima.. poate ca timpul le va rezolva pe toate, dar azi sunt datoare cu o incercare care poate va avea un raspuns in viitor sau o drama din care fiecare sa aleaga drumul necunoscutului... iubesc, si mam jucat cu dragostea dar azi nu mai pot nu mai vreau si nu mai incerca sa ma joc pt ca pierd.. nu am asul in manca, il am azi dar maine inund pamantull:(... iubesc o greseala, un trecut pacatos care azi as vrea sal schimb dar nu pot... te iubesc:X:X

    RăspundețiȘtergere