miercuri, 10 noiembrie 2010

Iertare

De multe ori cu regret iti cer iertare,
Si primesti nespus de multa nepasare,
Pentru tine sunt doar zile amare
Si te intorci,si pleci plina de-ntristare.

Stau si ma gandes cu durere,
Oare mie mi-ar fi facut placere,
Sa nu fiu niciodata iertat?
Dar am fost ierta de al meu pacat.

La randul meu te iert si eu pe tine,
Stiu ca acum nu te simti deloc bine,
Iti intind din nou cu incredere o mana,
Si iti spun din nou zambind buna.

Cred ca acum ai nevoie de ajutor,
Poate Dumnezeu ma va ierta cand mor,
Poate ai nevoie doar de mine,
Sa ai in viata doar zile senine.

Un comentariu:

  1. stiu ca tu poate nu ai avut parte de iertare si de iubire din parte persoanelor care tu leai oferit inima si protectie.. poate ca nu am meritat iertarea ta, dar poate ca intro zi am sati arat ca am meritat iertarea ta si merit dragoste ta... tu esti tot ce mai am mai scump pe pamant, esti ingerul meo bun si protector...
    te iubesc si mie foarte dor de tn:X:X:X:*

    RăspundețiȘtergere